miércoles, 15 de mayo de 2013

Audiovisualizándonos II e tocando

Ante todo, pedir desculpas porque estou facendo probas para engadir tradutores que fagan o blog accesibel a xente de distintos países, pero de momento, con pouco éxito. Parece que ao non existir a estrutura do blog en galego (só podes escoller entre español ou portugués como linguas máis parecidas) a tradución que fai despois non é a correcta. Estou buscando unha solución, pero se queredes rir un cacho podedes clickar no botón de "translate" porque o resultado ten tela...
Nestes últimos días non probamos moitas cousas novas. Seguimos asentando o método PECS, do que teño pendente falar con máis calma, e seguimos avanzando na discriminación por formas e cores con diferentes utensilios (pratos, vasos, encaixables, culleres, tenedores, etc)...

Tamén seguimos respirando música e imaxes todos os días. Continuando coas recomendacións non podo esquecer hoxe dúas fundamentais na nosa vida. A primeira dela é un descubrimento dunha amiga. Trátase do cd-dvd "A galinha pintadinha".

Son cancións tradicionais brasileñas que se acompañan de imaxes mois vistosas para @s peques. Teño que recoñecer que a min algunhas horrorízanme, aínda que outras están moi ben para aprender os números, as cores, as rimas, etc. Pero o caso é que aos peques encántanlles. De feito, o primeiro xesto que aprendeu Sabela foi para pedir que lle cantásemos a súa favorita: "O pitinho amarelinho".



A segunda é un cd dvd que se editou o ano pasado, "María Fumaça", un proxecto de Uxía Senlle que implica a toda unha familia, artistas, amig@s, e que nos trasmite as gañas de vivir dun neno fantástico, Rui. Non podedes deixar de velo e escoitalo. Xa vos adianto que a favorita na nosa casa é a do "Mercado" (que por certo tamén está noutra versión na "Galinha pintadinha"). Ledicia e ritmo desde a primeira á última nota.



Por último, unha das cousiñas que experimentamos estes días: unha bolsa sensorial inspirada nas de Anabel e Erik (el sonido de la hierba al crecer). Con unha bolsa de conxelación pequena, xel do pelo con cor (se non ten cor podedes botarlle colorante alimentario) e obxectos distintos para que @s peques os palpen a través do xel e da bolsa. Estimulación do tacto, discriminación de formas e cores e relaxación a un tempo :) A nosa fixémola cunha estreliñas e penso probar con outras cousiñas en breve. Tamén hai outros experimentos similares que quero facer con spaghetti, macarróns, sal, area, etc



No hay comentarios:

Publicar un comentario